Witamy na stronie - Ciemna Stron Mocy, niech moc będzie z Tobą!
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
Share Thread:
co dostanę u weterynarza?
#1
Hej mam kolejne pytanie wiadomo ze kiedyś w weterynarii stosowano wino trena itd itd.
Co na chwile obecna jest dostępne/stosowane w Polsce co moze byc interesujace chodzi mi o leki wet. Na recepte. Pozdrawiam
Odpowiedz
#2
Boldek
Odpowiedz
#3
winko chyba tez było... equpoize ale bo jak boldek.
Odpowiedz
#4
pytanie co jest teraz i jak sie nazywa lek...
Odpowiedz
#5
ale wet to moze przepisac nawet omkę wiec co to ma za znaczenie.. jak masz znajomego to idz i pogadaj ;d
Odpowiedz
#6
Nic nie dostaniesz, wina juz sie nie stosuje w weterynari, bold i tren dostepny tylko na stany, dziewczyna jeździła i pracowała w stadninie gdzie mieli weterynarza, spoko chłop i mi się dowiedział co i jak i niestety tych środków nie ma....
Odpowiedz
#7
Ciezko z tymi vet srodkiami, praktycznie juz nic nie ma , mi kiedys ogarnial geno
Odpowiedz
#8
szkoda:/ będe płakał chyba Sad
Odpowiedz
#9
nic juz niue ogarnie sie wino bold tylko stany w pl juz klapa z tymi srodkami
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości