Witamy na stronie - Ciemna Stron Mocy, niech moc będzie z Tobą!
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
Share Thread:
Dieta - redukcja, nie za dużo calorii ?
#1
Witam was serdecznie Smile

Potrzebuję pomocy/porady a mianowicie chodzi o to, że do końca nie wiem co z sobą począć, aktualnie wracam po pól rocznej przerwie i tak wyglądały informację o mnie półtora miesiąca temu :

Staż : 3 lata ( z przerwą roczną)
Wiek : 20 lat
Wzrost : 190
Masa ciała : 99,4 kg
BMI : 27,5
Tkanka tłuszczowa : 17,4%
Masa mięśniowa : 78,1 kg
BMR : 2475 cal

I teraz rodzi się pytanie, ponieważ ułożyłem sobie własną dietę i jej wartości odżywcze wyglądają następująco :

2845 cal
204,85 białka
417,73 węglowodanów
37,4 tłuszcz

Stosując tą dietę przez półtora miesiąca (bo tyle czasu minęło od mojego powrotu na siłownię) tak prezentują się jej rezultaty

Staż : 3 lata ( z przerwą roczną)
Wiek : 20 lat
Wzrost : 190
Masa ciała : 99 kg
BMI : 27,4
Tkanka tłuszczowa : 14,8%
Masa mięśniowa 80,2 kg
BMR : 2538 cal


Podsumowując Waga spadła nie o dużo, bo nawet nie o pól kilo, ale masa mięśniowa skoczyła o 2 kg, w dodatku tkanka tłuszczowa również spadła, także powinienem być zadowolony ale nasuwa się pytanie, skoro aktualnie aby utrzymać swoją wagę potrzebuję ok 2540cal(tak wynika z badań) a ja dostarczam organizmowi o ponad 300 cal więcej bo aż 2845 cal to nie jest przypadkiem za dużo i nie muszę trochę obciąć cal?

Moim celem jest zbicie wagi do 90 kg i czy stosując tą dietę osiągnę ten cel w ciągu 5-6 miesięcy ? (oczywiście cardio w postaci crosfitu 2x w tyg lub bieganie)
Czy ten bilans kaloryczny nie jest zbyt wysoki ?
Może powinienem dodać więcej węgli a może mniej białka.

Mam nadzieje że ktoś kto ma większą wiedzę ode mnie pomoże mi w tym temacie Smile

Pozdrawiam i dziękuję ! Smile
Odpowiedz
#2
Napisz ile treningów siłowych i cardio robisz w ciągu tygodnia. BMR to współczynnik, który określa minimalną ilość kalorii niezbędnych do zachowania podstawowych funkcji organizmu.Ty musisz policzyć ile potrzebujesz do utrzymania swojej wagi. Później od tego odejmujesz 300-500cal i patrzysz czy wszystko idzie zgodnie z planem. Jeśli chodzi o proporcje składników na redukcji to mniej więcej wychodzi to tak:
białko 2,5g/kg masy ciała
ww 3g/kg
tł/1g/kg
Wszystko zależy od Twojego organizmu.
Odpowiedz


Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  dieta redukcyjna do oceny Fazi997 12 13 660 25.02.2019, 14:23
Ostatni post: satyr88
  Redukcja Makro Proporcje POKURW 1 2 584 27.11.2017, 19:58
Ostatni post: SCREAM
  Dieta masa 80 kg Maćko 2 5 164 20.10.2016, 00:07
Ostatni post: trenik
  Dieta optymalna w kulturystyce Sportyboy 3 7 308 22.09.2016, 00:01
Ostatni post: trenik
  Dieta na masę do oceny gwidonias 1 12 947 05.09.2016, 12:23
Ostatni post: Olli18
Question Problem z redukcja.!! WAGA STOI ! krystek1993 4 7 687 14.06.2016, 08:24
Ostatni post: amo
  Dieta na redukcje do oceny Abamor 10 17 016 19.04.2016, 19:45
Ostatni post: Abamor
  Dieta na masę do oceny. piotrek5222 6 11 113 17.02.2016, 22:02
Ostatni post: Moaner
  Redukcja LC POKURW 5 9 414 15.07.2015, 16:53
Ostatni post: POKURW
  Dieta do oceny cel zawody 2018-2019 maciek 2 6 050 30.04.2015, 20:17
Ostatni post: mat

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości