Główna Doping Dzień z życia Gh15

Dzień z życia Gh15

przez CIEMNA STRONA MOCY
1k wyświetlenia

 

 

 

Znacie oczywiście GH15. Dla niewtajemniczonych , jest to anonimowy koleś który zaczął pisać na forum getbig. potem założył własne forum gh15. Gość znający się na rzeczy. Były różne podejrzenia kim jest. Ludzie twierdza ze to IFBB PRO który nie chce ujawniać swej tożsamości. Mówili ze to Naser EL Sonbaty, Markus Ruhl , George Farah. Było jeszcze kilka innych typów… Ludzie z kręgu kulturystycznego byli ostro wkurwieni , ze ktoś z ich środowiska , zdradza różne tajniki tego sportu. Próbowali nawet namierzyć go po adresie ip , ale się nie udało. Sam Gh15 zniknął nagle bez śladu. Co dziwne w tym samym czasie zmarł właśnie Naser.

 

 

Oto jeden z postów gh15

 

 

Pozwólcie, że opisze wam ostatnie 5 godzin mojego życia. Obudziłem się koło północy. Wypiłem pojemnik białek jaj(około 15-20 białek), zjadłem 4 wafle, dwa banany, po czym poszedłem ćwiczyć. Na siłowni byłem 50 minut, zrobiłem biceps i triceps. 6 serii na biceps, z czego 2 w każdym ćwiczeniu do upadku. 6 serii na triceps, z czego 2 w każdym ćwiczeniu do upadku. Przypinka w lustrze, brzuszki na ławeczce rzymskiej i JEB – jestem w swoim jeepie w drodze z powrotem do domu. Po powrocie do domu znowu wypiłem pojemnik jaj, zmieszany z odtłuszczonym mlekiem czekoladowym. Poszedłem na chińszczyznę, zjadłem ją 80 minut po treningu. Makaron, kurczak cury, 2 sajgonki, całkiem smaczne. W tej chwili skończyłem następny posiłek, tym razem był to kurczak i ziemniaki, a w tej chwili zajadam sobie masło orzechowe z lodami Reesesa(taka firma).

 

Nie wiem jak na innych, ale na mnie to zawsze działało. Chcesz wbić te 10-15 kg, to musisz jeść. Chcesz wbić te 10-15 kg, to musisz ćwiczyć tak szybko jak to tylko możliwe, tak dokładnie jak to możliwe i szybko spieprzać z siłowni.

 

Jestem pewien, że „Newman” robił to samo, bo to jedyny sposób żeby się tu dostać. Jedyna opinia, z którą się nie zgadzam, to to, że ćwiczył jak ciota. Bo może i ćwiczył te 40 minut, ale w tym czasie, trzy ćwiczenia które wykonał były po prostu perfekcyjnie zrobione i w te 40 minut zrobił to co było potrzeba, nie więcej, nie mniej.

 

Słowo klucz – PROSTOTA ! Im mniej kombinacji, tym większe będą twoje mięśnie. Taki mały sekret – jeżeli chcecie, żeby wasze ramiona przekroczyły 45cm, potem 47cm, a potem 50 cm, spróbujcie zrobić 2 serie na ćwiczenie, zamiast standardowych 4. Tak jak mówił Dorian – obetnij o połowę, ale zrób to porządnie. Nie uwierzycie jakie efekty może przynieść taka zmiana, z pomocą niewielkiej ilości hormonów.

 

Jedyna rzecz, jaką możesz zrobić dla zastoju w ramionach, to zwiększenie ogólnej masy ciała, wtedy twoje łapy urosną wraz z całą resztą. Mishko tak zrobił, Dorian tak zrobił, Haney tak zrobił, Jason również. Musisz dotrzeć do momentu w którym Twoje średniej wielkości ramiona wyglądają na ogromne, ponieważ Twoje ciało jest ogromne!

 

W tym momencie możesz wstrzykiwać w ramiona albo SAA, albo olej, tak jak wszyscy; Może to zwiększyć rozmiary twoich ramion, o ile dobrze znasz znasz swoje ciało i potrafisz to robić.

 

Metoda ćwiczeń jest mniej ważna. Wszystko co stymuluje ramiona, będzie działać o ile ich nie przetrenujesz, a łatwo jest to zrobić. większość ludzi na towarze robi 4 serie na biceps i 8 na triceps i właśnie tyle wystarczy.

 

Po takim treningu idą do domu i dają ramionom tydzień odpoczynku, chyba że są na konkretnej bombie, wtedy robią ramiona dwa razy w tygodniu, ale to oznacza że są konkretnie napizgani towarem.

 

 

 

Rozpiska

-Biceps
Uginanie na modlitewniku jednorącz
Uginanie na modlitewniku – maszynie
Uginanie młotkowe
Każde ćwiczenie, które nie angażuje lędźwi i barków

Triceps
Wyciskanie wąsko (mus dla każdego kto chce mieć duże tricepsy)
ściąganie linku wyciągu górnego
ściąganie linku wyciągu górnego zza pleców
Francuskie do czoła, a nawet trochę poniżej

 

Nandrolonów używamy na stawy i łokcie. „Nandrolony i meta – nie ma nic lepszego, ważysz 125 kilo i więcej i czujesz się jak Bóg.Jest wiele produktów które nie są sterydami . Mamy też hormon wzrostu. Nic jednak nie może się równać dece i mecie, jeżeli chodzi o zdrowie stawów. Kluczowym sterydem w kulturystyce zarówno męskiej jak i żeńskiej, są nandrolony i metanabol, z powodu ogromnej ulgi dla stawów i siły, która jest rezultatem pozytywnego oddziaływania tych środków na stawy.

150 kg – 1-2 g nandrolonów na tydzień
125 kg – 1 g nandrolonów na tydzień
110-125 – 400-800 mg nandrolonów na tydzień

Dane dla wzrostu 174-180cm. Jeżeli masz 160 cm i 110 kg, to oczywiście Twoje użycie nandrolonów to 800 mg i więcej tygodniowo, itd. Wszystko proporcjonalnie do wzrostu.

 

Klata

Wyciskanie skos + zamiast wyciskania na płaskiej. Wyciskanie na smithcie. Upewnij się, że izolujesz klatę. Nigdy nie opuszczaj sztangi do klatki, opuszczaj ją pare centymetrów nad klatę, a potem wyciskaj. Rób to samo na smithcie, dla lepsze kontroli i płynniejszego ruchu (dorzuć 5 kg na smitha, żeby waga była porównywalna do wolnego ciężaru). Nie potrzebujesz mięśni stabilizacyjnych jeżeli chcesz rozbudować klatę, chcesz żeby pracowały tylko i wyłącznie mięśnie klaty; triceps będzie działał mimo wszystko. Stosuj boski chwyt na skosie ujemnym i mniejsze ciężary dla rozwinięcia dolnej części klaty.

 

Nie musisz nic wstrzykiwać w klatę, potrzebujesz jedynie izolacji mięśnia. Rozpiętki w bramie też są spoko na koniec jako zamiennik zwykłych rozpiętek.

 

Upewnij się, że pracujesz nad nią intensywnie i nie robisz tego dłużej niż 45 minut. W tym czasie powinieneś zrobić z 12-17 serii, z maksymalnie 1-2-oma minutami przerwy między seriami.

 

Zmieniaj trening klatki co kilka miesięcy. Chodzi tu też o zmianę ilości powtórzeń i serii, oraz ilości ćwiczeń.

 

Nie podpisuję się pod tym treningiem, ale każda metoda, w której progresywnie zmienia się ciężary i objętość, zwiększy twoją masę.

 

Chodzi mi o to, że nie będziesz w stanie dorzucić ciężaru, jeżeli nie potrafisz go podnieść z przynajmniej poprawną techniką, robiąc to będziesz stał w miejscu.

 

Nie ma nic złego w zakresie powtórzeń rzędu 6-10. Lubie ten zakres szczególnie jeżeli chodzi o górę ciała, ale ważne jest żeby wykonywać je poprawnie. Nie wystarczy napierdalać dużym ciężarem i nie czuć w ogóle mięśnia, tak może robić każdy. Na dobrą sprawę kości i ścięgna niektórych gości są tak silne, że mogą oni dźwigać konkretne ciężary, nie mają na sobie zbyt dużo mięśnia.

 

Goście, którzy robią oszukane powtórzenia, robią to w specyficznym momencie treningu. Każdy z nich potrafi przyjść na trening wypoczęty i jako pierwsze zrobić to właśnie ćwiczenie i to z prawie idealną techniką. Tego możesz być pewien. Jedyny moment w którym robią oszukane ruchy, to ten kiedy są już zmęczeni i mają za sobą kilka ciężkich serii i ćwiczeń, wtedy mogą sobie na to pozwolić.

 

Podstawową zasadą jest czucie mięśnia. Nieważne jak do tego dojdziesz. Nie ma sensu ćwiczyć ciężarem 25 kg, kiedy nie czujesz swojego mięśnia nawet przy 20kg.

 

Nie podpisuję się pod tym treningiem, ale każda metoda, w której progresywnie zmienia się ciężary i objętość, zwiększy twoją masę.

 

Pierdolenie o szopenie, rozwinąłem jedną z najlepszych klat w historii kulturystyki używając w chuj smitha i innych maszyn. 3 pierwsze lata na siłowni ćwiczyłem tylko z wolnymi ciężarami, a im więcej mięśni na sobie miałem, tym większe było ryzyko kontuzji, dlatego włączyłem do treningu smitha z 3 talerzami na stronę i rozwinąłem bardzo dobrą klatkę. Nie ważne co robisz, tak długo jak robisz progres stymulując mięśnie. Skosy zawsze są lepsze niż wyciskanie na płaskiej ! To jest coś, czego uczysz się z czasem. Jedyne ćwiczenie, na które nalegałbym, żeby wykonywać je z wolnym ciężarem, to rozpiętki z hantlami; Najpierw 3 serie, potem zmieniasz na butterflya, albo rozpiętki w bramie – dwie serie na dobicie.

 

Wyciskanie na płaskiej jest dobre w trójboju. My jesteśmy kulturystami, dla nas dobre jest wyciskanie z 5 talerzami na stronie, tak jak kiedyś robił to kevin, kiedy był na bombie, ale jeszcze lepsze jest robienie wielu ćwiczeń na maszynach i wyciągach. Wydłuży to twoją karierę i pozwoli uniknąć kontuzji, przy czym zachowasz siłę.

 

Jak wszystkim innym, także gen ma tutaj dużo do gadania. Niektórzy czarnoskórzy nie będą mieli klaty, ale za to ogromną klatę, a niektórzy biali będą mieli kosmiczne klaty, ale średnie, albo brak ramion.

 

 

 

 

1.Słuchaj się swojego ciała

 

2. Cztery treningi w tygodniu nie są koniecznie kiedy jesteś OFF. 2-3 będą ok na podtrzymanie, przerwa też się przyda.

 

3. Rośniesz po siłowni, po siłowni, po siłowni kurwa !

 

4. Wyrzuć powtarzające się ćwiczenia. Np. albo robisz 3 serie skosu i 3 na płaskiej, a po tym rozpiętki, albo nie rób klaty w ogóle. Nie ma sensu robić skosu dodatniego, płaskiej, skosu ujemnego, maszyny na skosie dodatnim itd. bo od tego nie urośniesz, ćwicz mądrze.

 

5. Ćwicz ciężko, al z dobrą techniką ! Dla ciebie ciężkie mogą być przysiady z 100 kg. Rób je dobrze i startuj z tego punktu.

 

6. Zarezerwuj parę dni w miesiącu na ile dasz radę wycisnąć plus x kg. Na takich sesjach dajesz upust swojemu ego, podnosząc ile chcesz, jak chcesz, nawet z byle jaką formą. Upewnij się jedynie, że znasz swoje limity, żebyś przypadkiem nie dostał kontuzji. Jest to bardzo dobre, kiedy chcesz zaimponować lokalnym dziwkom, kiedy jesteś na bombie. To jest te kilka dni, kiedy proponuję przychodzić na siłownię w nocy żebyś się czuł z siebie zadowolony

 

7. Kiedy chcesz trenować naprawdę serio, chodź na trening z samego rana, kiedy tylko otwierają siłownię. W momencie gdy będziesz chodzić po południu i wieczorami, zatrzymasz swój progres. Może i wyrwiesz jakąś cipkę, ale sylwetka pozostanie bez zmian.

 

8. Noś bejsbolówkę i miej wkurwiony ryj, żeby nikt nawet nie próbował do ciebie zagadać, bo źle to wpłynie na intensywność twojego treningu i stracisz sporo kasy na sterydy

 

9. Zawsze patrz na wagę będąc na masie. Chcesz dojebać rozmiaru i wagi za wszelką cenę. Nie ma nic lepszego niż obudzić się będąc na bombie, ważąc 5-10 kg więcej.

 

10. BF i separacja są dobre na scenie ! Jeżeli wbijesz odpowiednią ilość mięśnia, będziesz duży i umięśniony i pocięty i wysuszony i w ogóle oh ah. Nie musisz nosić tank topów, jak jesteś nabity mięśniem, pokażą się one przez zwykły t-shirt. Nie przykładaj wagi do BF, kiedy masujesz staraj się go trzymać poniżej 15%.

 

 

11. Tylko ludzkie leki powinny być używane. Nie! Eq nie jest Nandrolone Decanoat, eq jest zrobione dla koni, ludzie nie są końmi. Eq nigdy nie nałoży ci mięśni jakich nadradol ci dołoży. We¼ czyste ludzkie leki jeśli kiedykolwiek chcesz być duży. Eq jest dobre jeśli już masz rozmiary i mięśnie na sobie i chce zaimponować wydajnością i ogólną kondycją. Kiedy dążymy do budowania masy nie ma nic lepszego jak apteczna deca, test i meta.

 

12. Blender jest konieczny, aby móc dostarczyć wystarczająco dużo kalorii w ciągu dnia. Węglowodany są bardzo ważne, gdy trzeba dołożyć parę kilo. Potrzebujesz jeść 1,5 kubka płatków owsianych co kilka godzin w postaci shake. Tylko w ten sposób będziesz w stanie dostarczyć 5000cal dziennie. Bledner jest tym co używam i i każdy normalny, zdrowy kulturysta używa. Opowieści o 10 stałych posiłkach to bzdury.

 

13. Potrzebujesz mieć 3-4 solidne posiłki dziennie. Pozostałe mogą być w formie płynnej, jak białko z prochu, surowe białka jajek, owies tak jak wyżej. Daje nam to 500-700 kcal na shake. Dzięki odpowiedniej ilość kcal, będzie działać magia leków.

 

14. Enzymy trawienne są potrzebne do każdego posiłku. Kupuj te, które zawierają laktazę.

 

15. Każdy może mieć 180 i 120kg mięśni. Powodem dla którego my jesteśmy PRO , a ty nie jest to że dążymy do tego i przygotowujemy się odpowiednio. Trzeba jeść wystarczająco i używać kombinacji różnych środków. Przyjdzie to dość szybko jeśli, przećwiczyliśmy solidnie 2-3 lata przed braniem sterydów.

 

16. Podnoszenie wielki ciężarów nie ma nic wspólnego z wielkością mięśni. Potrzebujesz dźwigać poprawnie i spróbuj podnieść do upadku w celu upewnienia się, że leki działają na optymalnym poziomie. Dźwiganie ciężarów nigdy nie da ci mięśni, chyba, że dźwigasz poprawnie(w pełnym zakresie). Podnosząc 15-20kg na każde ramię zapewni wam 19 calowe ręce na końcu drogi. Używając 30kg na rękę zwiększamy tylko swoje ego, dodatkowo zapewniasz sobie zastój na 16-17 calach do czasu jak się nie nauczyć robić poprawnie. Trwa to zwykle 10 lat dla takiego szczurka?

 

17. Zauważ, że ci silniejsi faceci mają zazwyczaj mniejszą masę mięśniową. Ich ścięgna i kości są silne. Ich masa mięśniowa nie jest. Jesteś kulturystą, a nie trójboistą!

 

18. Olej rybny i oliva z oliwek są dobre dla ciebie. Używaj ich często.

 

19. Czym miej czasu jesteś na siłowni tym większy się staniesz. Zwiększ intensywność i skróć swój trening, a bardziej imponująco będziesz wyglądać i twoje nowo zakupione leki będą lepiej działać na twoją muskulaturę.

 

20. Jedz cheat-meal 1-2 razy w tygodniu. Mam na myśli, pizzę, chińszczyznę i cokolwiek zechcesz

Powiązane artykuły

Zostaw komentarz