Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ciągle mały ale próbuję czyli dt od Małego.
#1
Cześć.
Trafiłem,tutaj z racji opisywanych artykułów oraz stosunkowo małej liczbie użytkowników,co jak dla mnie jest zaletą.
Teraz coś o sobie.
Nazywam się Kuba,mam 21lat i mieszkam w jednym z miast Śląska.
Zawodowo pracuję na budowie.
Od około roku ćwiczę na siłowni,wcześniej robiłem wszystko żeby zrzucić zbędne kilogramy.
Nabrało się ich trochę przez ciąże mojej dziewczyny (podjadałem z nią) i tak w pewnym momencie waga wskazywała 138kg przy 202cm wzrostu.
Przeraziłem się i postanowiłem coś z tym zrobić.
[Obrazek: 44539385121616173253.jpg]
I tak różnymi sposobami i metodami waga spadła do 90kg z czego byłem zadowolony,ale brakowało tego czegoś.
W tamtym czasie nie trzymałem jeszcze diety,która jako tako funkcjonuje od 3-4 miesięcy.
[Obrazek: 81229047109508983960.jpg]
Waga z lewego 90 a po prawej 98.
W ciągu tych paru miesięcy przez 2 byłem na test propie,i rozważam żeby znowu na to wejść bo efekt był zadowalający.
Aktualnie jest 110kg i do końca roku próbuję jak najwięcej dobrego miechą nabrać.
A potem do lipca mam zamiar zrzucić zbędne 15-18kg co nie wydaje się wielkim problemem.
Micha *
1. 100g płatek owsianych i 40g białka AlphaMale
2-3. 100g ryżu białego,250g piersi z kurczaka i 100g przecieru pomidorowego
4-5. 100g ryżu białego,250g twarogu chudego i 250ml jogurtu 1,5%.
Czasem zdarzy się coś podjeść.
Po treningu 40g białka,a przed snem 20.
Z supli kreatyna i bcaa.
Trenuję 5 razy w tygodniu :
- plecy i przedramię
- biceps i triceps
- wolne
- wolne
- klatka
- nogi
- bary
Cardio dziennie po siłowym po 300kcal czyli 20min.
Wyników siłowych nie piszę,bo chyba to bez znaczenia.
Jak ktoś chce wiedzieć niech pisze.
Pozdro.
Odpowiedz
#2
Nick nie adekwatny do twojego wzrostu Tongue Dawaj wszystkie wymiary Smile
Odpowiedz
#3
Wymiary :
- waga 110,5kg
- wzrost 202cm
- pas 91cm
Co do wymiarów łap,klaty itp itd nie mierzę ich bo to nie jest dla mnie miarą. Wink
Wyniki siłowe wrzucam do urozmaicenia :
- ławka płasko 160kg
- przysiad 155kg
- martwy 190kg bez pasków

Wczoraj trening klatki
- wyciskanie skos górny - 10x80/8x90/6x95/3x105 + 2 serie dropsetów od 90 do 60
- wyciskanie skos dolny - 10/10/8/8 + rozpiętki na maszynie - 10/10/8/8
- brama - 10/10/8/6

Dziś nogi wieczorem.
Odpowiedz
#4
Na poprawe przysiadu cos robisz ? to dosc spora dysproporcja porównując do klatki.
Odpowiedz
#5
zmien nik na "duzy"....i staty dosyc dobre...tak trzymac
Odpowiedz
#6
Wrzucę być może film za niedługo jak robię nogi.
U mnie przysiad nie wygląda że schodzę lekko poniżej 90 stopni jak tutaj https://www.youtube.com/watch?v=aPIjuTVlm6w
Tylko schodzę z dupą do momentu aż znajduje się mniej więcej na wysokości kostek.
Gdybym robił coś takiego jak gostek na filmie,to weszło by ze 180-190 tak myślę.

Dziś trening nóg
- przysiady ze sztangą na karku - 25x80/20x90/15x100/10x110/5x120/3x 130/2x140/1x150
- martwy na prostych nogach - 10x60/10x60/10x60/10x60
- prostowanie nóg - 25/25/20/15 z progresją ciężaru
- uginanie nóg do tyłu siedząc - 20/20/15/10 z progresją ciężaru
- głębokie przysiady z hantlem 40kg - 15/15/10/10

Jakie jest Wasze zdanie na temat różnych batonów jak od Activlab.
Zasmakowało mi to gówno,ale z drugiej strony 500kcal i 20g białka średnio podchodzi.
Odpowiedz
#7
Dziś trening obręczy barkowej.
- wyciskanie hantli siedząc - 10x20/10x25/10x30/8x40
- unoszenie sztangi wzdłuż tułowia stojąc - 10x60/10x60/10x70/8x80
- unoszenie sztangi w przód stojąc - 10x20/10x25/10x30/8x35
- unoszenie ramion w bok z hantlami stojąc - 10x12,5/10x12,5/10x15 + 2 dropsety od 15 do 7,5
- wznosy barków stojąc z hantlami - 10x30/10x35/10x40/10x40

Micha bez większych zmian.
Na obiad jedynie wpadła zmiana i zamiast kurczaka i ryżu zjadłem 300g schabu i 150g makaronu + 100g koncentratu.
Odpowiedz
Topic Options
Skocz do:




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości