Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
kiedy ABSOLUTNIE NIE DOTYKAĆ TOWARU bo nie jesteś gotowa
#1
kiedy ABSOLUTNIE NIE DOTYKAĆ TOWARU bo nie jesteś gotowa!!!

Cześć
Ten post będzie brutalny, ale szczery i pisany z powody troski o Wasze zdrowie !

Zgłasza się do mnie coraz więcej 'głupich' (przepraszam za te kolokwializmy, ale inaczej się nie da czasami) kobiety, które mentalnie, fizycznie, psychicznie, zdrowotnie , etc absolutnie nie są gotowe nawet żeby myśleć o towarze, a chcą sobie kupić tableteczki które sprawią że będą sexy laskami do lata...
Serio?! Serio?!?!?!? kuźwa?!?!?!

Wy nie zdajecie sobie sporawy z konsekwencji?!
Wy w ogóle trochę myślicie?!?!
Wy w ogóle wiecie jakie towar ma skutki uboczne?
wiecie że towar to tylko DODATEK do treningu i diety i całego sportowego życia?
tak, DODATEK, jak wisienka na torcie
a nie tabletka co z leniwej baby zrobi miss plaży

-Kobieto jeśli nie opanowałaś do perfekcji diety i treningu zapomnij o towarze... Napisz do mnie ułożę Ci dietę i trening po których będziesz mieć efekty. (nie układam diet i treningów które są nieskuteczne, bo to by było oszustwo)
-jeśli nie masz kilku lat stażu na siłowni to zapomnij...
-Jeśli ćwiczysz 'ciężko' z Chodakowską to nawet nie skomentuje bo zbyt dużo niecenzuralnych słów przychodzi mi na myśl.
(ciężki trening z Chodakowską to świetny oksymoron, lepszy niż czarny śnieg )


Teraz wypisze dokładnie DLA KOGO  ABSOLUTNIE NIE JEST TOWAR:  
WIEK
- dzieci, gówniarstwa bez ustabilizowanego układu hormonalnego, wiek min. to nawet nie 21 a myślę że 23-24lata  żeby zacząć o czymś myśleć

 TRENING
  - tylko dla ludzi ze stażem treningowym kilku letnim i sensownym, opanowanymi ćwiczeniami do perfekcji, które wiedzą co na nie działa na siłce, które kilka lat kuły na czysto swoje ciało, które mają sensowne wyniki siłowe czyli MC min dwókrotność masy ciała, przysiad minimum kilka razy 1,5 razy masy ciała, kilkanaście podciagnięć 
ważąc 60kg nie potrafisz zroibić w MC 120kg to zapomnij... porażka
jesteś słaba jak glizda i widać nie trenowałas sensownie, zacznij jeść i ćwiczyć i wróc za kilka lat
znam osobiście kobiety czyste które spokojnie robia w MC dwukrotność masy ciała po 2-3 razy i są to kobiety po 40 roku zycia i dwójce dzieci.
Jeśli Ty tego nie umiesz to jesteś leniwa i zapominj o koksie. Zacznij ćwiczyć leniwcu 
Przysiad 1,5masy ciała to zabawa, każdy powinin kilka razy taki wynik siąść 

Tak wiec trening jest kurwa podstawą. jeśli nie trenowałaś kilka lat z sensem i nie masz podstaw siłowych, nie wiesz jak działa na Ciebie fbw czy push/pull/ legs , inne upper/lower i nie przerobiłaś tych schematów na sobie z sukcesem - to zapomnij 
Inaczej sie skrzywdzisz 

-  jesli myślisz że bieganie, rower, wyprosty na maszynie to dobry sposób na trening nóg w celu hipertrofii to puknij się w łeb tym rowerem i wróć za kilka lat jak zmądrzejesz (szczególna uwaga do mężczyzn , bo to od nich słyszę że nie robią przysiadów bo biegają....)  Spoko, bociany, wyglądacie śmiesznie na plaży

- jesli trenujesz w domu na gumach i rózowych hantlach z biedronki to przeczytaj jeszcze raz punkt o treningu i przywiąż się guma do grzejnika

DIETA.
- jeśli nie masz ustabilizowanej miski , dzięki ktyóej odnosisz sukcesy w modelowaniu sylwetki (deficyt kaloryczny na redukcji, budowanie mięsni na masie) to zapomnij
- jeśli nie wiesz co to dieta w pojęciu kulturystycznym , nie wiesz ile musisz jeść białka , wegli, fatu - zapomnij
- jeśli myślisz że dieta z serkami wiejski, jabłuszkami, otrebami, koktajlami warzywnymi jako podstawą jest super , a nie jesz miesa czerwonego bo niezdrowe - to idź żryj te jabłuszka ale o towarze zapomnij
- jesli nie masz każdego posiłku dogranego z odpowiednim makro i zamiast posiłku żresz batonika, a wieczorem piwo - zapomnij
- jesli stsowałaś czy stusujesz diety na odchudzanie jak Dukan/kapuściana/inna debilna - to zacznij zmieniać dieta na nromalną i wróć za kilka lal
- jesli myślisz że od waglowodanów sie tyje... porażka.
- jesli jeszcz chrupkie pieczywo żeby schudnąć
- jeśli  czerpiesz wiedze o diecie z kolorowych gazetek jak BeFit , Womenshealth, Pani Domu, Przyjaciółka to podetrzyj się tymi gazetami
i zacznij czytać: Dział lejdis na SFD, tadeusza Sowińskiegoi, Damiana Parola, Wodyna, Knifa Sulikowskiego, Anita Bean, i wielu innych których nie mam miejsca wymieniać 

DOŚWIADCZENIE I CIAŁO
- jeśli jesteś grubsza niż 25%, to jedynie dieta i trening Cie uratuja i nic poza tym
- brak podstaw kilku lat na siłowni patrz punkty wyżej



ZDROWIE
- jeśli myślisz poważnie o dziecku w niedalekiej przyszłości , lub jesteś w ciąży - to nie skomentuje...
-  jeśli nie masz kompletu aktualnych badań : morfologia, lipidogram,  panel wątrobowy, tarczycowy, hormony jak estrogen, prolaktyna , testosteron, kortyzol i dodatkowo: ferrytyna, wit. D - ZAPOMNIJ O TOWARZE
Bez tych danych możesz jeszcze bardziej się rozjebać zdrowotnie.
Jeśli jesteś tak mądra że myślisz że "tarczyca w normie" to zdrowa tarczyca to - jesteś w błędzie i nie masz wiedzy!
Wedle polskich norm TSH ma wynik max  do 4,2!!! to jest porażka dla zdrowej kobiety młodej!
wiec jeśli masz tsh=3 i się cieszysz że w normie , to idź do endokrynologa on Cię uświadomi jak bardzo masz niedoczynność i wtedy mam nadzieję przemówi Ci do rozsądku. W przypadku 'tarczyc w normie' czyli TSH między 2-4 możesz zapomniec o t3 bo masz zwyczajnie niedoczynność.
Napisz do mnie może 'coś zamiast t3 wymyślimy'. 

 - jeśli nie masz podstawowej wiedzy o hormonach i prawidłowych normach
- jeśli masz jakiekolwiek wady , czy poważniejsze problemy zdrowotne jak problemy z sercem czy nerkami to zapomnij o towarze !!! Byz może tylko HGH się dla Ciebie nadaje. Idź do lekarza a nie dotykaj koksów. Ewentualnie napisz do mnie a pomyślimy! Koksy mają skutki uboczne która moga nasilić Twoje problemy zdrowotne


ŚWIATOPOGLĄD ŚWIADCZĄCY I GŁUPOCIE: 
 - jeśli chcesz zrobić sylwetke tylko pod plaże
- jesli chcesz schudnąć tylko do lata
- jeśli  nie znasz skutków ubocznych SAA -  ( o tym w kolejnym poście wkrótce )
- jesli wierzysz w suple i zioła na odchudzanie 

CEL
Koksy są tylko dla tych co jasno wiedzą czego chcą , mają cel który nie jest do osiągnięcia naturalnie.
 Dla tych co osiągneli dużo w sposób naturalny, ale nadal chcą więcej bo są zawodnikami! 
Dla tych co są 100% świadomi skutków ubocznych i poziomu zdrowia swojego ciała.   
Inaczej czy warto? 
 
Mam nadzieję że pomogłam. W razie wątpliwości, pytań, sugestii - zapraszam do kontaktu.  
Jeśli nie wiesz jak ułożyć cykl, masz pytania, niejasności co do środków lub diety/treningu  - wal śmiało, pomogę Smile 
Autorka: [b]KobietaNaBombie
pytania: kobietanabombie@gmail.com    
[/b]
nóżki moje
[Obrazek: mjinhj.jpg]
Odpowiedz
Topic Options
Skocz do:


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Jak i kiedy podawać hormon wzrostu oraz jak przechowywać? SCREAM 0 5 544 16.12.2016, 19:28
Ostatni post: SCREAM
  Co się dzieje, kiedy zawodowiec schodzi z cyklu sterydami ? SCREAM 0 9 375 27.09.2016, 09:37
Ostatni post: SCREAM
  Kiedy łapie Nas oporność anaboliczna csm 0 3 891 19.04.2015, 16:08
Ostatni post: csm
  Insulinoodpornośc na cyklu..czyli kiedy przestaje wchodzić nam masa SCREAM 0 3 928 28.01.2015, 22:35
Ostatni post: SCREAM
  Sterydy czy jesteś w grupie ryzyka? csm 0 2 563 13.12.2014, 02:05
Ostatni post: csm



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości