Zaloguj się Nowe konto


Viewing mode Tryb drzewa | Tryb normalny
Biblia BOKITO vel VADIM BIELAEV
Ocena wątku:
  • 1 głosów - 5 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 


clockposted 11.04.2015, 22:49
Post: #1
Ten post był ostatnio modyfikowany: 27.07.2015 12:21 przez SCREAM
Biblia BOKITO vel VADIM BIELAEV





MASA



Rotacje można robić licząc ogólna kaloryczność. Trzeba tez uwzględniać rozkręcenie metabolizmu przez regularne robienie aerobów. Ustawiasz ilość białka na konkretnym poziomie, powiedzmy 3g/kg, ilość tłuszczu tak samo powiedzmy 0.5-1 g/kg , Ogólnie trzeba wyliczyć dzienne zapotrzebowanie kaloryczne i je zwiększać o jakieś 200-300 kcal. Cały czas obserwować formę, Jeżeli zaczyna się odkładać tłuszczyk, znowu obcinamy kcal na jakieś 200 i czekamy na efekty. Ogólny bilans kaloryczny jest dodatni, wiec budujemy masę. Oczywiście nie będzie efektów rzędu 10 kg mięśni w ciągu 2 miesięcy ale każdy chyba wie ze 90% z tych 10 kg to i tak tłuszcz + woda

Trzeba zrozumieć jedna podstawę nie da się trzymać formy startowej i budować masę. Jakis stopień zatłuszczenia i nawodnienia musi być, organizm przy tym funkcjonuje OPTYMALNIE






Polecam suszone owoce osobom ktorych zapycha ciagle jedzenie ryzu a muszą dodac do diety dodatkowe wegle. Morele, rodzynki, figi, daktyle. Suszone owoce zawieraja duzo wegli a objetosc jest mala.Zwazcie sobie 100 g powiedzmy suszonych moreli - jest naprawde bardzo malo) a 100 g zawiera 63-65 g weglowodanow. Wiec jestem w stanie lekko zjesc 800-900 g wegli dziennie. Starac sie wepchnac w siebie tyle ryzu to chyba sprawa poprostu niemozliwa (11-12 workow?). Do tego 900-1kg wolowiny. tluszcze nie licze bo sporo pochodzi z samej wolowiny. Do tego szejk przed i potreningowy, 50 g wegli przed i 100 po. Jedzenie nie moze byc meczarnia to jest podstawa sukcesu. Wiec wlaczajcie myslenie, i napewno cos z tym zrobicie. Wazna jest ogolna kalorycznosc. Jezeli bedzie na minusie albo nawet na bardzo malym plusie to nie ma szans ze podleje.Wiec tak naprawde czy jesz daktyle czy ryz jako zrodlo weglowodanow zadnej roznicy nie zrobi jezeli kalorycznosc jest taka sama. Jezeli lepiej sie czujesz jedzac daktyle niz ryz to po co sie meczyc? Nawet świeże owoce sa zrownowazone, moze i maja duze ilosci cukrow prostych (tak naprawde nie sa to "duze" ilosci - zeby zjesc 100 gramow wegli trzeba zjesc ok 10 mandarynek!) ale za to maja duzo blonnika/pektyny/innych substancji wloknistych ktore SPOWALNIAJA wchlanianie cukrow prostych!!!! Za tonmaja witaminy, przeciwutleniacze i mineraly ktorych nigdzie indziej nie znajdziecie! Ograniczanie owocow to jest poprostu glupota!





NAJLEPSZY GAINER
Tlusty twarog + musli + banany + kilka lyzek masla orzechowego+lyzka siemia lnianego wszystko zmiksowac, mozesz na mleku albo na soku owocowym, jezeli mleka nie tolerujesz.Duzo lepsza jakosc i sklad odzywczy jaki nie znajdziesz nigdzie.Kontrolujesz rowniez sklad, chcesz wiecej bialka - dodajesz wiecej twarogu, wiecej wegli - musli albo banany itd.Na tym zrobilem jakies 25 kg wagi jak zaczynalem trenowac Smile Nie mialem pieniedzy na odzywki i nie chcialo mi sie samemu gotowac 5-6 posilkow, wiec jadlem normalnie 2-3 i reszte uzupelnialem tym koktajlem. Zaczynalem od wagi 75 kg skonczylo sie na 100 za jakis rok. Z jakoscia tez nie bylo zle ,Wszyscy mi pytali czego sie nazarlem a ja nawet odzywek nie bralem




Jadlem wolowine, teraz jem wieprzowine bo nie mam pieniedzy wyniki caly czas do przodu Smile wiec co to oznacza? Jezeli celem jest budowa tkanki miesniowej to najlepszy profil aminokwasowy zawsze bedzie posiadac wlasnie tkanka miesniowa czym jest mieso (akurat wieprzowe ma najbardziej zblizony sklad do naszej tkanki)




Nie wiem jak można robić mase na samych tłuszczach dla mnie jest to poprostu niewyobrazalne. Jadł bym chociaż 75 gr wegli po treningu jeżeli juz. Obnizanie kalorii zwłaszcza węglowodanów na cyklu masowym to pomylka. Masz lepsza czujnosc na insuline, lepsze i wieksze zatrzymanie glikogenu w miesniach, lepsze nawodnienie komorek miesniowych a ty chcesz sie tego pozbyc? Tłuszczowka na masie to w ogole jakies nieporozumienie...Okres masowy to okres targania duzych ciezarow, a nie zrobisz tego jezeli zasoby glikogenu beda caly czas puste..rzecz druga to zeby nie lapac tluszczu trzeba rozkrecic sobie metabolizm, jedzac czesto i duzo, i robiac regularnie aeroby nawet w okresie masowym





Dieta na masę Bokito
Nic nadzwyczajnego, 1-1.2 kg mięsa (wołowina,wieprzowina albo ryba), ryz + suszone owoce, ryżu ze 4 worki + 500-600 g suszonych owoców, i olej lniany 4-5 lyzek to rozkładam na cały dzień.Do tego 100 g węglowodanów przed i po treningu (miód albo vitargo).




Nowa szkoła, czyli jemy co chcemy i jak chcemy, byle by zgadzały się makroskładniki (czyli b/ww/tl) i ilość kalorii którą sobie ustaliliśmy. Sramy na grupy krwi, typy metaboliczne, indeksy glikemiczne itp Smile i trzymamy formę albo ja poprawiamy. Spróbujcie


Załączone pliki Obrazki
   
....Bierzesz jak dziecko , wyglądasz jak dziecko...

Właściciel serwisu
CIEMNA STRONA MOCY

http://www.ciemnastronamocy.pl
http://www.facebook.com/pages/Ciemna-Str...e=bookmark
http://www.facebook.com/xSCREAMxx
Odpowiedz cytując ten postQuote




Wiadomości w tym wątku
Biblia BOKITO vel VADIM BIELAEV - SCREAM - 11.04.2015 22:49

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Copyright © Ciemnastronamocy.pl 2017 Community Software by MyBB.